Obchodní podmínky internetového obchodu Hanymany.cz

Obchodní podmínky právnické osoby Hanymany s.r.o., se sídlem: Třešňová 411/13, 77900 Samotišky, IČ: 29247390, DIČ: CZ29247390, zapsané od 20.10.2010 v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 53863, pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.hanymany.cz.

 

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) právnické osoby Hanymany s.r.o., se sídlem Třešňová 411/13, 77900 Samotišky, identifikační číslo: 29247390, DIČ: CZ29247390, zapsané od 20.10.2010 v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 53863 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.hanymany.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.


2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než jeden rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 261872376/0300, vedený u společnosti Poštovní spořitelna (dále jen „účet prodávajícího“);
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu zašle jej společně se zbožím.

 

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží bez jakékoliv sance. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností. Na této webové stránce může kupující stáhnout (doc nebo pdf) a vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu sídla prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího hanymany@hanymany.cz.
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.
5.5. Prodávající je oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

 

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ ("reklamace")

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění ("reklamace") se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění ("reklamaci") uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

7.6. Práva z vadného plnění ("reklamaci") je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady a znehodnocení zboží nebo znemožnit objektivní posouzení skutečných příčin současného stavu zboží a může být důvodem zamítnutí reklamace.

7.7. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší. O vyřízení reklamace je dle výkladu Ústavního soudu a Nejvyššího soudu povinen prodávající kupujícího vyrozumět. Podmínkou pro běh těchto lhůt však je, že kupující k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek.

7.8. Kupující je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění ("reklamaci") do 24 měsíců od převzetí zboží.

 

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy www.hanymany.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

8.6. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

 

10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

11. DORUČOVÁNÍ

11.1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.

 

12. DOPORUČENÍ PRODEJCE PRO UŽÍVÁNÍ ZBOŽÍ a DŮLEŽITÉ INFORMACE VÝROBCE KE ZBOŽÍ

12.1 Hodinky
Hodinky používejte pouze v souladu s voděodolností uvedenou na hodinkách. Přehled voděodolnosti:
3 ATM/30m/100 ft - déšť
5 ATM/50m/165 ft - déšť, sprchování
10ATM/100m/330ft - déšť, sprchování, povrchové plavání
20ATM/100m/660ft - déšť, sprchování, povrchové plavání, potápění

Pokud voděodolnost hodinek dovoluje styk s vodou, musí být korunka hodinek (hřídel na nastavení času) při styku s vodou vždy v základní poloze (zamáčknuta/zašroubována). Jsou-li hodinky pod vodou, či vlhké nemanipulujte s korunkou ani s tlačítky. Voda negativně ovlivňuje životnost kožených řemínků. Nepoužívejte hodinky v horké vodě a nevystavujte je náhlým teplotním změnám (např. sluncem rozpálené hodinky ochladíte ve studené vodě). Jestliže se do Vašich hodinek přesto dostane voda nebo kondenzovaná vlhkost, navštivte neprodleně Vašeho hodináře. V opačném případě může dojít k poškození strojku hodinek. Při častém koupání s hodinkami doporučujeme volit hodinky s označením vodotěsnosti 200M, kde vodotěsnost je zabezpečena šroubovací korunkou.

Voděodolnost hodinek není trvalá! V průběhu času se může snižovat voděodolnost hodinek, proto je třeba nechat překontrolovat vodotěsnost hodinek a to vždy minimálně jednou za rok. Vodotěsnost je třeba vždy zkontrolovat po otevření pouzdra, tj. po výměně baterie nebo po opravě.

Pouzdra a náramky hodinek vyrobené z oceli doporučujeme nevystavovat do styku se slanou vodou nebo s chemikáliemi a s jinými agresivními látkami (parfémy, krémy, potem), které dokáží zničit a rozleptat ocel.

U hodinek s krystaly doporučujeme nevystavovat hodinky vyšší jak vzdušné vlhkosti, protože krystaly jsou lepené a kontakt s vodou může způsobit jejich uvolnění.

Dle výrobce nelze záruka uplatnit na:

• případné vady materiálu a zpracování baterie, pouzdra, kamínků, pásku nebo náramku (spotřební části hodinek)
• škody vzniklé v důsledku nesprávné manipulace, nedostatku péče, nehod, nebo běžným opotřebením
• poškození vodou pokud nejsou hodinky užity v souladu s uváděnou voděodolností

12.2 Kabelky
Kabelky používejte pouze k danému účelu a nepřetěžujte je. Kabelka je výrobek, který je určen k přenášení lehkých předmětů a věcí např. peněženka, klíče, mobilní telefon, brýle, menší a lehčí tiskoviny (drobné časopisy, nikoliv těžké knihy nebo objemné sešity). Kabelky rozhodně není vhodné používat jak nákupní tašky. Nosnost kabelky je cca 2 kg (dle typu kabelky). Přetěžování kabelek může vést k popraskání uší nebo jinému poškození konstrukce uší kabelky, dále k vytržení, vypárání nebo popraskání úchytů uší kabelky nebo k prasknutí či poškození kovových karabin na uších kabelky.

Kabelky chraňte před mechanickým poškozením. Jedná se především o poškození spodních částí kabelky, exponovaných míst na bocích kabelky nebo i vnitřní části kabelky odřením či poškrábáním o jiné předměty. Může jít o poškrábání o součásti vašeho oděvu (kovové pásky, hodinky, náramky, pouzdra na mobilní telefony, spony u kozaček, apod.), jiné materiály (zdi, ploty, dopravní prostředky, nábytek, apod.). Dejte též pozor při odkládání kabelky na drsné povrchy, které mohou poničit spodek kabelky. K mechanickým součástem kabelky (zipy) se chovejte přiměřeným způsobem. Zipy zavírejte a otevírejte plynule bez trhavých pohybů a bez použití velké síly.

Kabelky zbytečně nevystavujte prudkému dešti nebo sněhu nebo jinému agresivnímu prostředí, které může trvale poškodit vzhled kabelky a deformovat její tvar. Při nadměrném provlhnutí může kabelka způsobovat částečné zabarvování. Kabelky s kamínkovými aplikacemi a doplňky nedoporučujeme vystavovat vyšší jak vzdušené - kamínky jsou lepené a může dojít k vypadnutí kamínků, které nelze v případě nedodržení doporučení uznat jako reklamaci.

Kabelka s lakovaným povrchem a kabelka s pvc není vhodná k užití při nižších teplotách pod 5 stupňů Celsia a je zcela nevhodná pro nošení při teplotách pod 0 stupňů, při kterých se stává povrch kabelky křehčí a může dojít k praskání materiálu kabelky. Prodejce nenese odpovědnost za změny vrchního materiálu kabelky vlivem nevhodných klimatických podmínek. PVC kabelky je třeba užívat se zvýšenou patrností, a ohledem na použitý pvc materiál. PVC kabelka má výrazně nižší životnost.

Kožené kabelky nebo částečně kožené kabelky můžou být vyrobeny z různých druhů usní, například z hověziny, teletiny, vepřovice, koniny či koziny. Při údržbě kabelky není ani tak důležitý druh kůže, jako její povrch. Povrch může být bez úprav (hladký) nebo s různým druhem úpravy broušení (např. velur, nubuk). Podle povrchu kožené kabelky je třeba volit ošetřující přípravky. Hladká kůže se ošetřuje zpravidla tekutými výrobky s obsahem vosku či olejů, na drsnou kůži je pak potřeba používat přípravky ve spreji, aby nedošlo ke slepení jemných vláken. Kůže, jako přírodní materiál, na kabelce stále pracuje. Díky pórům dýchá, nasává vlhkost, nečistoty, prach či mastnotu. Po zpracování je useň pružná, pevná a dobře drží tvar. Pokud je ale vystavována vysoké vlhkosti nebo nadměrnému zatěžování, má sklony k deformaci. O Vaši koženou kabelku je třeba důkladně pečovat a čistit ji, abyste jí zaručili dlouhou životnost a perfektní vzhled. Ještě před prvním použití Vaši novou koženou kabelku důkladně naimpregnujte speciálním přípravkem určeným přímo na kůži, a to buď ve formě spreje, nebo krému dle typu usně. Impregnace ochrání Vaši kabelku před vlhkostí, mastnotou a nečistotami. Pamatujte na to, že nanesení impregnačního přípravku není trvalé, proto impregnaci v pravidelných intervalech opakujte. Nosíte-li kabelku každý den, pak používejte impregnační přípravek jednou za jeden až dva měsíce. Kromě ochrany proti vlhkosti zaručí impregnační přípravek výživu usně a její vláčnost. Kůži pravidelně vyživujte, jelikož kůže stále dýchá a pracuje, dochází časem k jejímu vysychání a popraskání. Částečnou výživu jí dopřejete pomocí impregnace, ale i tak byste se měli o výživu postarat nanesením speciálních vyživujících přípravků pro galanterní výrobky. Ideální jsou vyživující krémy nebo impregnační tuky. Pokud si nejste jisti typem vhodné impregnace nebo výživy, kontatujte nás prosím, rádi Vám poradíme. Chybějící nebo nedostatečná impregnace a vyživení kůže kabelky, stejně tak jako použití nevhodného impregnačního nebo vyživujícího prostředku, může mít za následek poškození kůže, praskání a loupání kabelky, které nemůže být v rámci uplatnění práva z vadného plnění ("reklamaci") uznáno jako oprávněné.

U kabelek s ozdobnými přívěsky a s kovovými aplikacemi, je třeba přívěsky a kovové aplikace chránit před nárazy, které můžou způsobit poškození nebo odtržení přívěsku nebo kovové aplikace kabelky. Doporučujeme tedy dbát na správné uložení kabelky (na stojánek nebo háčky), protože mechanická námaha těchto částí kabelky (přívěsků, kovových aplikací) může vést k porušení povrchu přívěsku a jeho pozdějšímu rezivění. Zároveň nesmí přijít přívěsky a kovové aplikace na kabelce do styku s vodou, deštěm, sněhem, vlhkem a nedoporučujeme je nechávat na přímém slunci. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným užíváním nebo nevhodnou údržbou přívěsků či kovové aplikace kabelky.

12.3 Obuv
Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba. Např. při intenzivním užívání se i podešev obvyklé kvality opotřebuje rychleji než při občasném použití - životnost podešve a tím i obuvi je tedy v tomto případě kratší než záruční doba. Používání obuvi k nevhodnému účelu podstatně zkracuje její životnost.

Obuv je vždy třeba udržovat vhodným přípravkem dle typu materiálu obuvi:

Hladká useň - nečistoty odstraňte suchým nebo vlhkým hadříkem a následně boty vysušte. Poté naneste speciální krém a naleštěte je. Useň rozhodně není voděodolná, takže boty impregnujte.
Nubuk a velur - nemýt vodou, ale gumovým kartáčkem zbavte nečistot. Pro oživení barev použijte speciální bezbarvé nebo barevné spreje. Semiš ani nubuk nekrémujte! Impregnace je naopak důležitá, protože posílí vodoodpudivost i odolnost proti špíně.
Lakovaná useň - otřete vlhkým hadříkem a naneste speciální přípravek pro tento typ kůže. Lakovaná kůže nesmí být vystavena vodě a teplotám pod -10 stupňů C a nad 25 stupňů C, protože hrozí její popraskání.
Syntetické materiály - stačí pouze vlhký hadřík. Po očištění boty vysušte a ošetřete přípravkem na syntetiku.
Textil - Textilní boty čistěte zasucha kartáčkem. Na větší nečistoty použijte navlhčený hadřík. Rozhodně boty neperte. Mastné skvrny odstraňte čističem na textil. Boty ošetřete impregnací na textil.

Také nedostatečná údržba výrazně zkracuje životnost obuvi.

Boty s patou obouvejte pomocí lžíce! U šněrovací obuvi vždy při obouvání rozvazujte tkaničky.

Obuv označená jako "módní obuv" nebo "vysoce módní obuv" je vyrobená pro nošení v nenáročných podmínkách a prvořadá je u ní módnost. "Módní obuv" nebo "vysoce módní obuv" je tedy pouze pro krátkodobé či občasné nošení (tzn. střídání bot).

 

13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
13.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
13.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
13.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
13.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Hanymany s.r.o., Třešňová 411/13, 779 00 Samotišky, adresa elektronické pošty hanymany@hanymany.cz, telefon 777324032.

 

V Samotiškách dne 7.4.2016
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku